14 Nisan 2017 Cuma

İngilizce kelime avı oyunu yayında

Merhabalar,
Çocukların İngilizce kelime bilgilerini artırmaları için geliştirdiğimiz içerisinde 3 oyun bulunduran set android play store ve exe formatında yayında.
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.EducationalGames.LanguageSpaceShooter&hl=en
EXE VERSİYONU KULLANIMI ANLATIM
Videodan gerekli yönergeleri takip edebilirsiniz.
RAR İNDİRME LİNKİ


Özellikle ingilizce öğretmenlerinin ingilizce kelime oyunu olarak akıllı tahtalarda oynatması için ideal.
İngilizce Kelime Oyun Seti Masaüstü Versiyon nasıl çalıştırılır?
1. Google Drive linkindeki RAR dosyasını indirin. Linke gidip sağ üstte indir butonuna tıklayın. (https://drive.google.com/file/d/0B8IzLPFxpbHjNm5DX1h2WFVpZXc/view?usp=sharing&resourcekey=0-1FdJpm5sL1kfX_mYJVR6Nw
)
2. İndirdiğiniz RAR dosyasına sağ tıklayıp ,Winrar programının "Klasöre  Çıkart" seçeneğine tıklayın.
3. Çıkan klasöre girip , ingilizcekelimeoyunlari.exe dosyasına tıklatın.
4. Eğer windows uyarı verirse "Ek bilgi" tıklatıp "izin ver" seçilir.

Geliştirme çalışmasını Unity ile yaptım , kullanılabilecek bedava 2d model seçeneğinin çok olması işleri kolaylaştırdı. (www.kenney.nl).



5 yorum:

  1. Usta facebook linkini atarmısın

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ben uygulamaya her girdiğimde sesini kısmak zorunda kalıyorum lütfen bunu düzeltin sesi kısıldığında bir daha ben açmak isteyene kadar açılmasın lütfen

    YanıtlaSil
  4. Ben uygulamaya her girdiğimde sesini kısmak zorunda kalıyorum lütfen bunu düzeltin sesi kısıldığında bir daha ben açmak isteyene kadar açılmasın lütfen

    YanıtlaSil